Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Podnikatelský záměr
Vinkler, Lukáš ; Kašpárek, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělená na tři hlavní části. Teoretická část popisuje jednotlivé kapitoly podnikatelského plánu. Na základě teoretické části tato práce zpracovává vybrané analýzy lyžařské školy a půjčovny ARON Sport, které poslouží jako základ pro návrhy, které zlepší současnou nepříznivou situaci lyžařské školy.
Podnikatelský plán na Školu lyžování
Mačto, Daniel ; Mgr.Monika Tělupilová (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na školu lyžování. Práce vychází z úvodních teoretických poznatků, po kterých následuje analýza tržního prostředí, konkurence a vypracovaní podnikatelského plánu včetně ekonomického vyhodnocení.
Management ve vybraných sportovních organizacích
HENSELOVÁ, Anna
Cílem této bakalářské práce je popis managementu ve sportovních organizacích, přesněji v lyžařských školách. První část je čistě metodická, která zobrazuje literární rešerši a druhá část je praktická, kde jsou vyobrazeny rozdíly mezi dvěma lyžařskými středisky, na Lipně a na Zadově. Nejprve se tato část zabývá charakteristikou obou organizací a jejich strukturou. Dále zmiňuje, jaké odlišnosti mezi sebou mají lyžařské školy těchto středisek a co by se dalo na školách zlepšit. Zjištěné údaje byly získány pomocí osobního rozhovoru s vedoucími manažery středisek a dále dotazníkem s místními zákazníky a jejich dětmi. Hlavním cílem této práce je porovnání cen, návštěvnosti, povědomí návštěvníků o lyžařských školách. Důležité je zjištění, jak návštěvníci vnímají lektory v lyžařské škole a co by rádi na lyžařské škole zlepšili. Pro manažery těchto středisek může být tento výzkum přínosný.
Sjezdové lyžování dětí předškolního a mladšího školního věku a jeho možnosti v regionu Ústí nad Labem, Teplice
Herzina, Tomáš ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
NÁZEV: Sjezdové lyžování dětí předškolního a mladšího školního věku a jeho možnosti v regionu Ústí nad Labem, Teplice AUTOR: Tomáš Herzina KATEDRA (ÚSTAV) Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Otakar Mojžíš ABSTRAKT: Cíl práce: Cílem této práce bylo zjistit možnosti sjezdového lyžování dětí předškolního a mladšího věku v regionu Ústí nad Labem a Teplice. Dále pak vhodnost lyžařských areálů pro lyžování dětí a pro jejich výuku lyžování. Porovnání lyžařských škol v regionu a způsobu jejich výuky. Dalším cílem, bylo sestavení modelu lyžařského výcviku dětí, a aplikace při samotné praktické výuce dětí a zjištění funkčnosti daného modelu výuky lyžování. Metody práce: Jedná se o výzkum na základě rozhovorů (polostrukturovaných), pozorování (skrytých, otevřených, zúčastněných) a sběru dat z literatury a internetu. Získaná data z literatury a internetu posloužila jako základ k vytvoření otázek použitých v rozhovoru se zástupci lyžařských škol. Výsledky práce: Bylo zjištěno, že lyžařská střediska v regionu (Ski areál Komáří Vížka, Zadní Telnice, Sport centrum Bouřnák) lze doporučit pro lyžování dětí, rodin s dětmi i k výuce lyžování dětí. V každém z uvedených areálů se nachází alespoň jedna lyžařská škola. Pozorováním a rozhovorem se zástupci jednotlivých lyžařských škol byl zjištěn...
Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování
Jedličková, Eva ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování Cíle: Cílem práce je porovnat interakci učitele a žáka při výuce lyžování v zahraničních lyžařských školách. Metody: V naší práci jsme použili metodu pozorování s využitím kategoriálního systému podle standardizované techniky MADI (modifikovaná analýza didaktické interakce). Jde o 7 kategorií popisující formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Výsledky: Jednotlivé profily učitelů se prokázaly odlišně, hlavně vlivem dosažené praxe a částečně také vzděláním. Z výsledků vyplynulo, že hlavní rozdíly se projevily u učitele č. 3 s nejkratší dobou praxe. Ve všech zkoumaných kategoriích se diametrálně lišil od ostatních dvou. Tam se rozdíly vyskytovaly také, ale nevýrazně. Učitel č.3 se ve vyučovacím procesu dopouštěl mnoha didaktických chyb. Někdy jeho formy chování, projevů a druhy činnost nesouvisely s vyučovacími postupy a nešlo je konkrétně analyzovat. Klíčová slova: ADI, MADI, lyžařská škola, lyžařská výuka
Rozdíly ve výuce lyžování smykových a carvingových oblouků
Kožíšková, Lucie ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice rozdílů mezi dvěma lyžařskými technikami při výuce dětí do 15 let. Jedná se o techniky smykovou a carving. V teoretické části se věnujeme vymezení základních rozdílů mezi zkoumanými technikami a v praktické části tyto rozdíly ověřujeme. Praktická část se věnuje přípravě, realizaci a hodnocení dvou experimentů. V prvním experimentu byly vybrány děti a rozděleny do čtyř skupin podle věku a techniky, na kterou se zaměřily. Experiment se odehrával v lyžařské škole SKI klubu Telnice. Porovnávali jsme parametry jako rychlost výuky, úspěšnost projetí stanovené tratě a rychlost projetí tratě. Stejné parametry jsme hodnotili i u druhého experimentu, který byl zaměřený na žáky 2. stupně základní školy Povrly. Nakonec jsme porovnávali oba experimenty, výsledky druhého experimentu měly potvrdit výsledky prvního experimentu.
Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major
Štýs, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků lyžařské školy Major s poskytovanými službami. Výsledky budou použity pro zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Kvantitativní marketingový výzkum je prováděn písemným a elektronickým dotazováním zákazníků po dobu zimní sezóny 2011/2012. Výsledky: Veškerá zjištění jsou zpracována do tabulek a grafů ve výsledkové části diplomové práce. Poskytují přínosné informace pro vedení lyžařské školy. Klíčová slova: sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Individuální výuka lyžování předškolních dětí
Černá, Petra ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Title: Individual ski lesson of preschool children Targets: The target of diploma work is on base of observation the interaction of ski instructor or parent and pupil to show, which kind of ski lesson is more appropriate for preschool age. Method of diploma work: In this work I used attended observation and controlled conversation. During attended observation I have taken notices progress of ski lesson to my beforehand prepared table with fixed criterions (age of child, sort of teacher, duration of teaching lesson, length of slope, kind of terrain, teaching methods, way of snowplough practice, correction of mistakes, communication during teaching lesson). I used controlled conversation after the end of lesson and the conversation was led with parent of child and instructor. Controlled conversation was composed from open questions. During conversation I used questions regarding experience or behaviour, knowledge and perception. Result: Establishing of the first contact of a teacher and a child was performed only during instructor lesson. The instructor had to get child to his side. Between parent and child hasn't been first contact. During the lesson there was communication only between the teacher and the child. Instructor tried to communicate with child during whole lesson. The instructor used...
Současné trendy výuky lyžování dětí
Drbohlavová, Jana ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Název práce: Současné trendy výuky lyžování dětí Cíle práce: Cílem práce bylo shromáždit dostupné výukové materiály, dokumenty, týkající se lyžování předškolních a mladších školních dětí. Metody práce: Jedná se o rešerši literatury na základě analýzy dokumentů. Výsledky práce: Ze získaných zdrojů vyplynulo, že výuku lyžování dětí předškolního věku a mladšího školního věku lze realizovat třemi rozdílnými způsoby, tedy lyžováním pod vedením rodičů, účastí na "povinném" lyžařském kurzu nebo placenou výukou v komerční lyžařské škole. Každou z těchto výuk charakterizují jak výhody, tak i nevýhody s ní spojené. Při výuce lyžování vedené rodiči je výhodou účast rodiče, kterou nejvíce ocení nejmladší děti v úplných začátcích. Je vhodná pro pozitivní motivaci k získávání dalších lyžařských dovedností. Nevýhodou lyžování s rodiči je možnost neprofesionálního pedagogického působení na dítě, které může vést až k demotivaci. Na školním lyžařském kurzu je výuka lyžování vedena školním pedagogem, podpořená profesionálním instruktorem, čímž je zajištěna kvalitní metodická posloupnost výuky. Výhodou je, že pedagog děti dlouhodobě zná a může volit individuální přístup. Další výhodou je, že s lyžařskými dovednostmi se setká i skupina nesportovních dětí, které by jinak nepřišly s lyžováním do styku. Obtíží této výuky...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.